Turist prin Bucurestiul lor

Trebuie sa va povestesc despre cele doua zile de vis. Urmeaza si o a treia, maine, dar atatea lucruri minunate s-au intamplat, incat trebuie sa incep sa le scriu, sa nu le uit.

Trebuie sa va povestesc despre avionul de jucarie care ne-a adus pana aici si despre calatoria de deasupra norilor. Mai am povesti despre plimbarea din prima zi, un fel de preview al zilei de azi, in care ghid ne-a fost Gogu Kaizer.

Nu se poate sa nu va povestesc despre cat de misto e restaurantul lui Copolovici. Si nu pot sa nu relatez cum am vazut eu concertul Aerosmith.

As vrea sa pot povesti cat de frumos e Palatul Cotroceni si cate povesti-barfe istorice am aflat de la ghidul nostru (o femeie absolut misto, cu un incredibil talent de a povesti), insa ala e un loc pe care trebuie sa il vezi ca sa il intelegi.

Am ajuns sa vad monstruoasa Casa a Poporului, cu salile ei imense si candelabrul de 5 tone. Am vazut si moroseni, cantand si dansand in Muzeul Satului, la un festival al lor. Am cunoscut oameni, am ras si am mers pana mi s-au umflat picioarele.

Cand am crezut ca sunt gata sa inchei ziua asta, Cristina Bazavan mi-a spus ca mai sunt niste locuri pe care ar trebui sa le vad. Si, impreuna cu Minxiee si Tomata, am facut poze si ne-am minunat in hotelul in care sunt cazati presedintii de state si vedetele, atunci cand vin in capitala. Ah, ce povesti minunate am auzit…

Am vazut Arenele Romane si m-am plimbat pe strada Mantuleasa a lui Eliade; am depanat povesti secretoase la sediul Tabu, am mancat cea mai buna inghetata si am declarat ca am avut cea mai frumoasa zi din ultimii patru ani.